christinemaria.blogg.se

Valborg!

Kategori: Allmänt

Igår: Jobb, valpmys och valborgsfirande på underbara Båten. Maten var helt fantastisk, utsikten svårslagen och det tillsammans med härliga vänner. Vidare för drinkar, balkongmys och gitarr hos mig och Marcus, för att avslutningsvis ta en sista drink på en uteservering. Härlig kväll! :-)

Idag: Jag och Marcus fick sovmorgon då Sky sov på landet inatt, så vi myste framför nyhetsmorgon innan en brakfrukost, följt av solning på balkongen. Sedan packade vi ihop oss för en eftermiddag/kväll på landet. Där har vi haft en riktig utedag med fotboll, hundbus, valpmys och avslutade med en härlig grillkväll. Det tillsammans med hela familjen,- mysigt. Nu ligger jag och min minifamilj i sängen och kramas. Jag är så himla glad just nu, tror det är vårkänslor som härjar inom mig.. ;-) (Stanna gärna kvar ett tag!) Hoppas allt är bra med er, kram! :-)))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: