christinemaria.blogg.se

Tisdag!

Kategori: Allmänt

Tisdag! Efter tristdag.. Jag hade nämligen tvättstugan hela förmiddagen.
=5 tvättmaskiner, en trasig lucka och 20 min övertid= sönderstressad Christine. Men det löste sig rätt bra ändå tillslut, som det brukar göra.. ;-)
 
Annars idag har jag tagit promenader, pluggat och pysslat min lille goding som åkt på kennelhosta :-( Han hostar som att han satt något i halsen, hostar upp slem och har spytt en gång. Sliten och ynklig har han varit idag. Såklart. Och det smärtar att se han så.. Men snart är han på fötter igen! 

I eftermiddag när Marcus kom hem och löste av min VAB-dag, tog jag med mig Sofia för en kväll i stallet. Och det var så välbehövligt att komma ut dit, andas frisk luft, snosa hästmule och rida ett ordentligt galopp-pass. Efter ompyssling och kvällsmat till hästarna, fikade vi lite och njöt av nöjda, glada hästar i kvällssolen! 
Väl hemma väntade god kvällsfika och sängmys med mina älsklingar. Och nu ligger vi här alla tre och trängs, precis som det ska vara.. :-) Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: