christinemaria.blogg.se

Onsdag!

Kategori: Allmänt

 
Ser ni min underbara frukost imorse?! Äppelpajbakelse är namnet och nyttigt är innehållet! Jag har hittat hem! När det gäller frukost/mellis/fika/kvällsmat, -så har jag verkligen hittat hem. Jag vet inte vad jag ska kalla denna underbara, underbara kost? Christine-dieten? "Ät GODARE än vanligt, men slipp alla dåliga näringsämnen." Så skulle jag sammanfatta denna typ av mat, -ur mitt perspektiv! Man kan alltså äta godare än vanligt (för detta är sjukt gott) utan att dö sockerdöden. Varje paj, bakelse och gröt bygger i stort sett på havregryn, ägg, kokosmjöl, kokosolja, banan och vaniljPULVER. Sedan fyller man det med olika bär och frukter som hallon, kokos, blåbär, äpple osv.. I'm in heaven! 
 
Efter frukost packade jag ihop mat, fika, kaffe och pluggböcker för en heldag i solen i sommarstugan! Det blev en bra pluggdag och jag är fylld med massa energi nu! :-)) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: