christinemaria.blogg.se

Mina älsklingar!

Kategori: Allmänt

Ops.. här var det tomt! Det går i omgångar det där, -behovet av att skriva av sig. Ibland är det totalt, ibland obefintligt. Nu fanns ett litet sug tydligen.. ;-) 

Annars då? Tiden rullar på, vintern är över för nu (?), våren stiger sakta men säkert in, matte har övergått till svenska, jag har hunnit fylla 23, vi har en ny valpkull på landet och Sky har gått agilitykurs för en VM tävlande förare..

Jag trivs fantastiskt bra i vår mysiga lägenhet på Sundsta, med min underbara familj. Fan vad jag älskar dom! I år har jag och Marcus hållt ihop i fem år, fem underbara, jobbiga, tuffa, roliga, utmanande och helt fantastiska år. Vi har minst sagt hunnit vara med om mycket tillsammans... Oj vad jag ser upp till min fina livskamrat. Tillsammans har vi tagit steget från ungdommar till vuxna, från att bo hemma, till att bli sambos. Och är nu inne på vår andra bostad tillsammans. Och nu har vi även utökat vårt samboskap till en hund. En helt underbar pälsälskling som vi älskar högt. Vi trivs så bra ihop vi tre. Vi kompleterar det vi själva saknar så himla bra. Det är också en sak med Marcus, -allt jag saknar i mig själv, finns i honom. Jag är så enormt trygg med min Marcus! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: