christinemaria.blogg.se

Måndag!

Kategori: Allmänt

Det är måndag idag! En riktigt grå, regning måndag. En dag när tiden står stilla och då man funderar över vad man ska göra av dagen.. :-)
 
Jag beslöt mig för att ta sovmorgon imorse, då huvudet var otroligt tungt och tröttheten hängde över mig. Jag har sedan tagit en promenad med Sky, ätit frukost framför "efter tio", packat upp all packning från sälen, städat, diskat, och sitter nu i soffan med en kopp te, lugn musik och pluggar! Ganska mysigt faktiskt, med regnet smattrande mot mina fönster! Är det bara jag som gillar att gå promenader i regn? Jag tycker att det kan vara jätte mysigt med rätt kläder. Tänk regnställ, regnbyxor och en liten regnhatt, lugn musik och frisk luft, haha. Det får det nog bli i pluggpausen ;-) Skogsmulle som man är! Kram på er!
 
/Skogsmullen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: